آرتمیسآرتمیس، تا این لحظه: 17 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

آرتمیس ؛هدیه زیبای خداوند

دل نوشته ای برای آرتمیس عزیزم

1391/7/8 23:49
نویسنده : زینب
964 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آرتمیس عزیزم,بدون هیچ مناسبتی یک دفعه دلم خواست برات بنویسم.نمی دونم ازکجا شروع کنم.نه اینکه چیزی برای نوشتن نداشته باشم برعکس ذهنم پراز خاطرات با تو بودنه اما نمی دونم چطور باید توی فکرم جم وجورش کنم. نفس عمه دلم میخواد از گذر زمان برات بگم. از اینکه انگار همین دیروز بود که پا توی این دنیای قشنگ گذاشتی.(میگم قشنگ چون این دنیا با وجود شما نازنینها نمی تونه زشت باشه).بگذریم ,داشتم می گفتم که چقدر زود شش سال گذشت و من روزبه روز به تو وابسته تر شدم,به قدری که با یک روز ندیدنت دلتنگت می شدم, نمی دونم چرا,فقط اینو می دونم که عشق من به تو عشق معمولیه یه عمه به برادرزادش نیست چیزی ورای اینهاست. شاید به این دلیل باشه که تو خیلی از تنهایی های منو پر کردی نه فقط با حضورت. تو موقع ناراحتی من ناراحت شدی و با خوشحالی من خندیدی و همین روز به روز منو به تو وابسته تر کرد.عزیزم نوشتم تا بدونی که من عاشقانه دوستت دارم وآرزوم خوشبختی تو و آرشین عزیزم درکنارپدر ومادرای خوبتونه. دوستتون دارم. عزیزم باز هم بی دلیل دلم خواست این جملات زیبا از دکتر شریعتی رو آخر این مطلب بنویسم:                           

                                       

تو می دانی و همه می دانندکه زندگی از تحمیل لبخندی بر لبان من,ازآوردن برق امیدی درنگاه من,از بر انگیختن موج شعفی در دل من عاجز است. تو می دانی وهمه می دانند که شکنجه دیدن به خاطر تو,زندانی کشیدن به خاطر تو و رنج بردن به پای تو تنها لذت بزرگ زندگی من است.از شادی توست که من در دل می خندم,ازامید رهایی توست که برق امید در چشمان خسته ام می درخشد و ازخوشبختی توست که هوای پاک سعادت را درریه هایم احساس میکنم.نیروی شگفتی را که در زیر این کلمات ساده پنهان کرده ام دریاب. من تو را دوست دارم وهمه روزها وشبهای زندگیم براین دوستی شاهد بوده اند.آزادی تو مذهب من است,خوشبختی تو عشق من است و آینده تو تنها آرزوی من...

 

             

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

ستاره زمینی
9 مهر 91 9:28
انشالا همیشه دوستی عمه به برادر زادهاش پایدار باشه

ارتمیس جان قدر این عشق را بدون.


ممنون عزیزم
مامان تیارا
9 مهر 91 9:59
عزیزممممممممم چقدر ناز این آرتمیس خانم خدا حفظش کنه .
و صد البته البته آفرین به این عمه خوب و مهربون


ممنون عزیزم,به امید دوستیهای بیشتر
مامان محمد و ساقی
9 مهر 91 14:05
سلام.شما هم برادر زاده ی خوشگلی دارین.ممنون از لینک.ما هم لینکتون می کنیم


مرسی عزیزم
گیلدا
9 مهر 91 14:18
سلام.خیلی خیلی جالب بود.اتفاقا من همین چند لحظه پیش به وبتون اومدم.منم شما را لینک کردم.امیدوارم همواره موفق باشید


ممنون عزیزم از لطفت
مامان نادیا و نلیا
9 مهر 91 17:08
شما هم لینک شدید عزیزم
فرشته
9 مهر 91 22:14
سلام عزیزم ممنونم من هم شماروباافتخارلینک میکنم وب خیلی زیبایی داریدخوش به حال آرتیمیس خوشگله که عمه مهربونی مثل شماداره


ممنون عزیزم,لطف داری
زری مامان مهدیار
9 مهر 91 22:52
عمه ی مهربون
وایییییییییییییی خیلی ماهی
خدا حفظت کنه
دلم برای عمه م تنگ شد


قربونت برم, با این همه محبت شرمندم می کنی
مامان امير علي
10 مهر 91 0:44
عزيزم اگه اشتباه نكنم قالبتون بهم ريخته . يا شايدم قالبتون به اين شكله . احساس ميكنم بهم ريخته اس . يه بار وب منم اينطوري شده بود .
مامان آرشیدا قند عسل
10 مهر 91 13:25
سلام ممنون که به ما سر زدید منم لینکتون کردم چه گل دختریه خدا حفظش کنه بوسسسسسسسسسس واسه گلی.


مرسی عزیزم,بازم به ماسربزن
مامان آناهیتا
10 مهر 91 13:42
سلام چه تاسم قشنگی . من بین آناهیتا و آرتمیس مونده بودم کدوم یکی رو انتخاب کنم .
خوش به حال برادر زاده هاتون که همچین عمه خوبی دارند .
ای کاش دختر منم همچین عمه ای داشت .
با اجازتون لینکتون کردم . ممنون که سر زدین .


ممنون عزیزم,دوستی با شما باعث افتخاره
مامان ملیکا جون
10 مهر 91 14:33
سلام عمه جون
خوش به حال آرتمیس که عمه به این خوبی داره...
ممنونم که به ما سر زدید



مرسی عزیزم
مهسا
10 مهر 91 18:18
زینب جون خیلی جملات قشنگی بود.


مرسی مهساجون,مهرساروببوس
مامان آندیا
10 مهر 91 18:24
سلام شما هم ماشالا دختر خانم نازی دارین خدا حفظش کنه مرسی که بهمون سر زدین شما هم لینک شدین


ممنون عزیزم,لطف کردی
مامان نيروانا
11 مهر 91 13:19
خدا هر دوتون رو براي هم نگه داره. بي شك قشنگي دنيا همه ش بخاطر اين عشقهاي پاكه. الهي روز بروز بيشتر و بيشتر بشه.


امیدوارم
مامان نيروانا
11 مهر 91 13:19
اِ يادم رفت بگم. قالب جديد مبارك زينب جون. خيلي قشنگه


مرسی عزیزم
مامان فرنيا
11 مهر 91 15:58
ممنون كه به ما سرزديد منهم با افتخار لينكتون ميكنم
وب زيبايي داريد دست عمه جون درد نكنه كه براي ارتميس كوچولو مينويسه و يك يادگاري خوبي براش درست كرده


مرسی که پیش مااومدید
عمه اریسا کوشمولو
11 مهر 91 16:36
سلام عمه مهربون و ارتمیس عزیز م مرسی به ما سرزدید ...از اشناییتون خوشحالم
منم لینکتون کردم


مرسی خاله جونی
مامان رایا
12 مهر 91 9:49
سلام شما یه عمه مهربونی مثل عمه های رایا خدا این عمه های مهربون رو روی کره خاکی زیاد کنه .


ممنون عزیزم
ستاره زمینی
16 مهر 91 8:15

ارتمیس جان مبارک باشه وسایل و خرید پیش دبستان


مرسی خاله جون