آرتمیسآرتمیس، تا این لحظه: 17 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

آرتمیس ؛هدیه زیبای خداوند

نظرات (12)

مامان نادیا و نلیا
20 آبان 92 20:18
وااااااااای تولد آرتمیس جون هم اومد....هورررررررررررا مبارک باشه عزیز دلم همیشه دور و برت پر باشه از دوستای خوب و مهربون شاااااااااد شااااااااد باشی عزیز دلم
زینب
پاسخ
مرسی خاله جون مهربون ایشالا شما هم همیشه شاد باشید
مامان ملینا
17 آذر 92 11:11
با کلی تاخیر تولدت مبارک عزیزم خوب بود . دوست جونم با دو پست جدید برفی آپیم تشریف بیارین
مامان نیروانا
18 آذر 92 8:06
خدای من!!! آپ کرده بودی عمه جون! تولد آرتمیس عزیزم مبارک باشه هزار تا هرچند یک ماهی گذشته. چه بزرگ شده خدا جون! زینبم امیدوارم بازم بنویسی. دلشاد باشی همیشه غزیزم
مامان فرنيا
3 دی 92 10:10
بلاخره امدي خدا را شكر خوبي و شاد تولد ارتميس خانم هم مبارك باشه
زینب
پاسخ
سلام دوست خوبم,مرسی که به یاد من و آرتمیس هستی.ممنون ازلطفت
زری مامان مهدیار و صدرا
3 دی 92 22:47
تولدت مبارک عزیزم چه عجب عمه خانوم کلی نگرانتون شده بودیم
زینب
پاسخ
ممنون عزیزم,سپاس فراوان ازاین که به یاد ما هستی
مامان فرنيا
15 دی 92 9:43
بابا جان امدي و دوباره زود رفتي موقع امتحانات است؟
زینب
پاسخ
نه عزیزم,استرس قبولی توی یه کاریودارم که به امیدخدابعدازقبولیش میام.ممنون که به یادماهستی دوست خوبم
مامان فرنيا
16 دی 92 8:48
ممنون كه پيشمون امدي انشالله كارت را هم بدست مياري و موفق ميشي
زینب
پاسخ
ممنونم دوست خوبم
مامان کوثری
11 بهمن 92 13:32
طراحی و چاپ تقویم سال1393 با عکس اختصاصی کودک شما طراحی و چاپ انواع تگ هفت سین کارت طراحی و چاپ پستال های عید نوروز با عکس کودک طراحی و چاپ انواع تم های تولد با طراحی های متفاوت طراحی انواع کلیپ های تولد و جشن ها و مراسم کوچولوهای گلتون و همچنین تهیه کیت های تندیس دست و پای کودک خدمتی جدید از تم پارتی
مامان فرنيا
28 اسفند 92 9:29
عيدتون مبارك ايشالله سالي پراز خير و بركت براي شما و خانواده محترم تون باشه
کتابهای گویا
24 اردیبهشت 93 12:13
نشر فناوران روز - تولید کننده کتاب گویا معرفی محصولات نشر فناوران روز شامل کتاب گویا (کتاب شنیداری)
تبادل لينک
18 تیر 93 4:09
سلام من زياد به وبلاگت سر ميزنم مطالبت جالبه لطفا بيشتر مطلب بزار چون ميبينم براي وبلاگت زحمت ميکشي اينو هم بهت ميگم برو به اين سايتي که ادرسشو رو گزاشتم و ازش لينک بگير رايگان بازديدت زياد ميشه من گرفتم خوب بود -------------
fatima
22 مرداد 93 12:33
سلام عزیزم. وبلاگت خیلی قشنگه، من که خیلی خوشم اومد. دختر نازی داری خدا حفظش کنه... لطفا به وبلاگ من هم سر بزنید. خوشحال میشم اگه بیای منتظرتونم.......