آرتمیسآرتمیس، تا این لحظه: 17 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

آرتمیس ؛هدیه زیبای خداوند

نظرات (12)

مامان محمد و ساقی
26 مرداد 91 13:37
چه دخمل خوشگلی هستی


mamnoon
مامان پارساکوچولو (شاهزاده کوچولو)
28 مرداد 91 0:16
ماشالله چه پرنسس زیبایی جدی میگم در ضمن خیلی شبیه اون عکس رو تختیشه خدا حفظش کنه


مامان آناهل
7 مهر 91 3:47
عزیزم ژست هاش شبیه باربی هست.


اتفاقا علاقه زیادی به باربی داره
مامان ستایش و ساجده
7 مهر 91 10:40
سلام عزیزم
چه عکسهای نازی از خودت انداختی
عمه دست شما هم واسه نوشتن این وبلاگ خوب درد نکنه
ممنونم که به ما هم سر زدین خوشحالم از تبادل لینک من هم لینکتون کردم


مرسی عزیزم
مامان تارا
7 مهر 91 11:12
واااااااااااااای دختر چه اداهایی داری عزیزم بهتره بزرگ شدی مانکن بشی فکر کنم ذاتی تو خونته


خودش میگه دلش میخواد عکاس,نقاش,خواننده ورقاص بشه
ستاره زمینی
7 مهر 91 12:33
ارتمیس جون ریحانه گلی تا دید لباس شما را کلی ذوق کرد چون خودشم داره و خیلی دوسش داره .


ببوسین ریحانه جون رو
زری مامان مهدیار
7 مهر 91 17:02
عزیـــــــــــــزم چه ژستهای زیبایی گرفته
معلومه دختر تو دل بروییه
خدا حفظش کنه عمه ی مهربون


مرسی عزیزم,لطف داری
kasrakocholo
7 مهر 91 18:34
سلام.چه دختر ناز و گلی .منم لینکتون کردم


سلام عزیزم,ممنون از لطفت
مهناز
11 مهر 91 12:33
خدا حفظش کنه این دختری رو


مرسی عزیزم
مامان سونیا
12 مهر 91 6:33
سللم
عکسهای خوشگلی گذاشتید
من هم لینکتون کردم


ممنون به امیددوستیهای بیشتر
شیدا مامان پانی
15 مهر 91 1:45
سلام زینب جونم خوشبحال ارتمیس جون که عمه به این خوبی داری شما هم باافتخار لینک شدید
دوست جونم به وبلاگهای منم سربزن خوشحال میشم
http://tar-o-pod.mihanblog.com
http://baftanibamashin.mihanblog.com


مرسی عزیزم,به امیددوستیهای بیشتر
بنفشه
19 مهر 91 19:30
اتفاقی گذرم به این وبلاگ افتاد اما انقدر جالب بود که پشیمان نشدم و شما را لینک کردم . چه دختره شیرینی و چه عمه ی مهربانی . شما هم اگر دوست داشتید مرا لینک کنید.


مرسی عزیزم ازلطفت