آرتمیسآرتمیس، تا این لحظه: 17 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

آرتمیس ؛هدیه زیبای خداوند

پیش دبستانی

1391/7/13 23:03
نویسنده : زینب
1,364 بازدید
اشتراک گذاری

آرتمیس جونم بالاخره انتظار تو برای رفتن به پیش دبستانی به پایان رسید اگرچه با تاخیر یک هفته ای.عسلم حدودا یک ماهی میشه که تو رودر مدرسه پیش ثبت نام کردیم ولی 4روزقبل ثبت نام توقطعی شدچون معلوم نبود که تواین مدرسه پیش دبستانی تشکیل میشه یانه.وقتی که قطعی شدبه ماخبردادندوتورفتی مدرسه رودیدی .2روزپیش همراه مامان کیمیات ومامانی رفتیم مانتو و شلوارت روسفارش دادیم ومن لحظه شماری می کردم که تو نفسم رو توی اون لباس ببینم.عزیزم امروز غروب رفتیم برات خرید مدرسه کردیم(کفش و...)وروپوش مدرستم تحویل گرفتیم.عزیزم ازتوی تولیدی لباست رو پوشیدی وبه قدری ذوق داشتی که تاخونه ازتنت درنیاوردیش تا همه خانواده توروتو اون لباس ببینن.چقدر خوشگل شده بودی .گل عمه قراره که تو شنبه ساعت 1 ظهر به مدرسه بری واولین روز روتجربه کنی.امیدوارم که این تجربه شیرینی باشه.آرتمیس عزیزم خیلی دوست داشتم که تواین اولین تجربه تا مدرسه کنارت باشم اما حیف که شنبه برای من هم اولین روز دانشگاه تواین ترمه ونمی تونم غیبت کنم,امابهت قول میدم که غروب خودم بیام دنبالت.آرتمیسم ازته قلبم آرزومی کنم که تو همین ذوقی که الان داری تا آخرتحصیلت داشته باشی تا به آروزهای قشنگت دست پیدا کنی.دوستت دارم . راستی عکسهای اولین روزمدرسه رو شنبه بعد از برگشتن تو میذارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان یکتا
15 مهر 91 10:32
سلام عزیزم چه قدر تو نازی عسلم قدر این عمه مهربون را بدون مواظب خودت و عمه جانت باش دوستت دارم


مرسی خاله جونی
مامان فرنيا
15 مهر 91 14:32
مدرسه رفتنت مبارك عمه جون مطمئن باش تا اخرش همينجور شوق داره و هميشه موفق است


مرسی خاله جونی
مامان نریمان
15 مهر 91 19:25
منم شما رو لینک کردم
براذرزاده زیبایی داری


مرسی عزیزم
مامان ملینا
17 مهر 91 12:25
عزیزم مدرسه رفتنت مبارکه ان شالله شاهد پیشرفتهای علمی ت باشیم خانم گل .


مرسی خاله جونی
ستاره زمینی
18 مهر 91 18:00
عزیزم روز کودک باتاخیر بر شما مبارک


مرسی خاله جونی ازلطفت
مامان آندیا
19 مهر 91 0:13
مبارک باشه شروع مدرست گلم انشاالله موفق باشی


مرسی خاله جون مهربون
مامان سانلی
19 مهر 91 10:24
سلام عزیزم. ممنون که اومدین پیشمون .شروع یه فصل جدید تو زندگی رو به ارتمیس عزیزم تبریک میگم. امیدوارم تا فرداهای دور موفق باشی عزیزم


ممنون ازلطفتون,به امید دوستی بیشتر
زری مامان مهدیار
20 مهر 91 22:25
به سلامتی
عمه جون ایشالا روزی از دانشگاه رفتن آرتمیس جون بنویسید



مرسی عزیزم,انشالله
زری مامان مهدیار
20 مهر 91 22:26
عمه جون منتظر عکسای دختر خوشگلمون هستیم


حتمادراولین فرصت
مامان آرشینا
25 مهر 91 15:45
سلام خوبین
عسیسمممممممممم چقدر ماه شدی
من با اجازه لینکتون کردم


خواهش می کنم باعث افتخاره
مامان نيروانا
26 مهر 91 14:07
سلام آرتميس و زينب عزيزم،‌تبريك ميگم. بيصبرانه منتظر عكسيم


سلام فریباجون,حتما دراولین فرصت
خیلی خوشحالم که به ماسر می زنی,ممنون ازلطفت
بنفشه
29 مهر 91 22:59
امیدوارم که ارتمیس خانوم با وجود شما عمه ی گرامی اش به بهترین اهدافش برسد . لطفا به وبلاگ من هم سری بزنید .


مرسی ازلطفت,چشم حتما