آرتمیسآرتمیس، تا این لحظه: 17 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

آرتمیس ؛هدیه زیبای خداوند

آرتمیس وآرشین (برادرزاده های عزیزم)

1391/7/18 15:32
نویسنده : زینب
1,671 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پرنسس عمه,الان که دارم این مطلب رو برات می نویسم خودت کنارم ایستادی وبا یه ذوقی به وبلاگت نگاه می کنی.میگی بنویس آرتمیس خانوم امروز اومده اما حیف که دختر عمو آرشین اینجا نیست. عسل عمه تو به قدری مهربونی که تو این چند روزی که آرشین رفته سفر مدام سراغش می گیری و میگی که دلت براش تنگ شده. من یقین دارم که آرشین گوگولی هم وقتی بزرگ بشه همین قدر دوست داره آرتمیس عزیزم وآرشین گلم با تمام وجود دوستتون دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

سپیده
18 شهریور 91 15:10
سلام. با تشکر از رای شما
مهسا
18 شهریور 91 18:04
سلام زینب جون خوش به حال آرتمیس و آرشین که عمه مهربونی مثل تو دارن بهشون حسودیم شد.
مهسا
18 شهریور 91 18:05
با اجازت من شما رو لینک کنم.


خواهش می کنم,خوشحال میشم
طاهره مامان امیرعلی
19 شهریور 91 0:02
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.


چشم عزیزم
مامان نيروانا
26 شهریور 91 8:46
سلام عزيزم، چه برادرزاده ي نازي داره. خدا حفظش كنه. ممنون از اينهمه محبتت. منم با افتخار لينكت ميكم به دوستاي نيروانام. به اميد دوستيهاي بيشتر. ببوس آرتميس و آرشين جان رو


سلام عزیزم,ممنون ازلطفت
مامان تارا
7 مهر 91 11:09
سلام زینب جون / پرنسس شما هم خیلی نازه خدا حفظش کنه / با افتخار لینکتون کردم/ بوووووووووووووس برای آرتمیس و آرشین دوتا شاهدخت زیبای پارسی
این گلها هم تقدیم به شما عمه خووووووووووب و مهربونشون



ممنون عزیزم از این همه لطف ومهربونیت,به امید دوستیهای بیشتر
ستاره زمینی
7 مهر 91 12:30
ارتمیس جون این پیراهنت را ریحانه هم داره

عزیزم قدر این عمه مهربون را بدون.